only time

kl är snart två och jag som skulle sova tidigt och har varit trött ända sen jag vaknade..
kollat några oth avsnitt och gråtit lite (a)

vaknade med k sen åkte jag (tro det eller ej) på jobbintervjuv och min titel är inte längre arbetssökande utan vikarierande timanställd och egentligen är det kanske inte jätte mycket att hurra för men jag har fått in en fot och jag är glad. det är början på något större! :)
spenderade eftermiddagen med johannie och kvällen spenderade jag med datan för att kolla igenom massa miljoner bilder (ska framkalla) har kommit en bra bit påväg nu i af.

Och vips när jag låg där på sängen med johannie och pratade ringde telefonen och det var min gamla jobbfamilj som ringde så imorgon blir det nannyjobb för mig. Ska vara där halv 5, laga mat åt dom, se till att dom sover, sova själv och sen få i väg dom till skolan och vips lite mer klirr i kassan för mig. hihihihi :D



ska läsa älsklingens bok och sen dejta kudden.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0