money money money

vi var i centrum och runt till lite köpcentrum, tur att dom hade en bil som bara stod annars hade vi inte hunnit med så mycket som vi gjorde idag. spenderade ungefär 450 kr och ni ska få höra hur sjukt mycket jag fick för det :O  men det är ju inte för intet jag kallas för rea drottningen ;)
jeansen på bilden ovan; gina 199
en röd tunika/klänning; new yorker 49
tre trosor; new yorker 15 kr st (45 för alla ;) )
foto plastfickor till album; bok companiet 50
halsband; ur & penn 50
2 bokstäver ; carmen 50
det bästa med hela dagen var att jag brukar alltid bli deprimerad när jag ska köpa jeans men nu bara hittade jag och vi klickade och jag vart bara lycklig (a) aweeeeesome!
myst till en beck och vi fattade inte ens att fallet var löst och sen poff var filmen slut?!
nu blir det i af camp rock 2 the final jam.
underbar lördagkväll med lotta <3
PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0