love the way you lie

jag måste sluta se mig om över axeln, sluta se felen.
allt det bra då?
jag måste lära mig att fokusera på det. Det som var då är inte nu eller är det som var då nu också?
Det som var då är ju ofta en del av det man är nu och då kanske jag inte får platsen jag söker.

hur ska man älska någon som har älskat någon förut?
blir man inte alltid jämförd, alltid satt i någon annans skor och hur ska jag vara säker på att platsen inte är någon annans?



Jag är rädd för framtiden för jag vet inte vart den tar mig.
Jag är rädd för nuet för det är för stort för mig att hantera.
Jag är rädd för det som var för då var jag en ensam själv på vanding efter er som ville hålla en kär.

"vänd mig inte ryggen..
emma, det kanske är du som vänt ryggen åt världen?!"

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: linda

Emma du är det finaste som finns <3 och jag älskar dig! du är verkligen värd att må så underbart som du gör nu <3 och alla har vi lik i garderoben, oc för det betyder det inte att man inte kan gå vidare och hitta nya saker man tycker och och älskar med en annan person <3



När du ler, ler jag också <3

2010-10-20 @ 14:48:55
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0