it´s not my time

för er som vet har jag fått förfrågan om att jobba i thailand i 5 månader med start januari och självklart vore det en jätte möjlighet men ni som håller på och tjatar och vill göra valet åt mig.. tänk efter lite skulle ni bara kunna släppa allt och dra själva till andra sidan jorden? lämna familj, vänner, kärleken, katterna, hemma och allt som gör er vardag här.
jag vet vad jag vill och nu tycker jag att det är dags för er också att börja tänka efter vad ni vill och inte försöka bestäma vad jag vill...
jag älskar dig kim baung <3
PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag älskar dig min Emma Wikström<3 Och Thailand ska det bli:)

2010-10-23 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0