I stockholm

godmorgon från sthlm :)
jag och lotta låg till fyra i natt och pratade, vi är svåra att stoppa när vi väl kommit igång. vi vill kanske inte stoppas heller. Jag gillar känslan av att vi är så nära jämt och trots det har jag inte träffat lotta sen i början av augusti och ändå känns det som en timme innan jag kom. vi är bra vi, frugan och jag <3
kollade idol igår och ett par beck filmer, det är lite svårt att förstå att historierna finns i verkligheten också men det kanske man inte förstår förns man varit med om det i ens egen verkligenhet. Jag tex kunde inte sätta mig in i sittsen om barn i fattiga länder förns det var min verklighet. jag kunde tycka synd om dom och känna med dom men jag förstod inte på riktigt förns jag varit där själv.
nu ska vi snart bege oss in mot centrum för att shoppa och glida runt.
PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0