i just wanna be loved by you

ibland är man bara sickness jävla less på allt.
är det en bluff bara?
är det såhär det kommer vara?
räcker jag inte till som jag borde?
jag tvekar på om jag ens räcker till...

just nu kör jag den gamla visan, som jag gjort så många gånger förr.
smile like you mean it,
även fast jag inte är en så bra skådespelare och kan dölja så försöker jag av andra skäl och det kanske leder till en tankeställare i af?!   ibland vågar jag inte riktigt säga vad jag tycker eller jo det gör jag alltid, jag vet nog bara inte hur jag ska få fram det på rätt sätt.
nog om allt, nog om dagen.

godnatt.

PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till 2 Pojkar♥

du vet var vi finns om du behöver prata (jag och mina pojkar)eller om du bara vill mysa lite eller umgås =)

2010-10-09 @ 12:14:40
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Kim

Du är klok älskling och jag är glad att du säger det du tycker och tänker! Det är starkt!<3<3<3

2010-10-09 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0