i don´t wanna hurt

igår träffade jag upp jennifer på stan vid ett för att äta lite lunch och snacka skit. var länge sen men alltid lika ärligt och bra med dig pullan <3
efter det tog jag bilen upp till nyfors, till elin adam och jacob. Jag och adam kollade pippa (+ jag somnade en sväng) och elin bakade sen ammade elin och jag bakade, vi hade ett riktigt teamwork! :D

kl 7 serverades det middag hos amelie och mattias, ruggigt gott! ångrade lite då att jag tryckt i mig så mycket bulldeg ;) sen vart det idol mys och kortspel.




We're breaking things we can't repair and none of us will take the blame
No, nothing can be done this time

The darkness you left in my soul, How do we know how much we've lost?
And I will always wonder why I will never have the life I wanted


PUSSS
         emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0