brand new day

camp rock 2- the final jam <3
lite töntig men det är ju trots allt en disney film så det kanske vi ska räkna med (a)
sista natten för denna gång och imorgon kan vi absolut inte sova tills två för imorgon ska vi åka härifrån kl 12 redan. så imorgon ska vi upp med tuppen typ...
längtar tills jag får ta på mig mina nya jeans imorgon, haha.
tänk vad mycket olika saker som kan göra en glad?!
känslor, upplevelser, närhet, människor, djur, saker, mat, onyttigheter, träning, naturen
jag har saker jag blir glad av, de ovanför och mycket mer och shit vad jag är glad för det.
alla gillar olika saker men i grunden vill nog ingen vara ensam utan glädjen behöver nog i
de flesta fall delas med någon.
godnatt
PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: lilla linda

jag älskar dig,och jag är oerhört glad att du finns vid min sida!! för utan dig hade jag inte orkat långt!! <3 tack för att du finns och för att du är den du är <3

2010-10-24 @ 21:50:32
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0