alltid påväg

jag älskar att sjunga med dig
jag älskar att dela mig själv med dig
jag älskar att få ta del av dig
jag älskar att prata med dig i flera timmar i streck
jag älskar att få vara dig nära
jag älskar att laga mat med dig
jag älskar att vara trygg med dig
jag älskar att du gör mig lycklig
jag älskar att se dig le
jag älskar att ligga och titta in i dina ögon
jag älskar att hålla din hand
jag älskar att vi klickar
jag älskar att vi är öppna om allt
jag älskar att fnissa med dig
jag älskar att du är den du är
jag älskar att du inte kan gå ut i mjukisar
jag älskar att du älskar mig i mjukisar
jag älskar att prata om livet med dig, då nu och framåt
jag älskar att se dig engagerad
jag älskar att höra dig sjunga
jag älskar att mysa till en film
jag älskar att killas med dig
jag älskar att spela kort med dig
jag älskar att jag har din bok
jag älskar att vakna upp brevid dig
jag älskar att somna brevid dig
jag älskar att jag är din
jag älskar att du är min
jag älskar dig




PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh älskling min! Du gör mig så glad! Åh vad bra allting känns mellan oss och det kommer att fortsätta vara bra, det vet jag! Du och jag klickar, vi är meningen! Jag älskar att du är min och jag älskar att jag är din! Jag älskar allt det vi har tillsammans!



Jag älskar dig<3

2010-10-20 @ 11:35:14
Postat av: Aminah:)

så vackert skrivet,jag hoppas verkligen..det fortsätter så här för er..

2010-10-26 @ 15:14:13
URL: http://aminah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0