yesterday today and forever

jag minns det jag brukade vara, jag minns hur ni såg på mig, jag ser hur ni tar mig förgivet för något jag inte är.

snälla jag ber er att inte göra såhär nu, jag behöver få vara mig själv och du behöver låta mig vara den jag är. För jag är inte den som ska göra detta för dig. det är något du måste klara själv. sätt inte denna press och detta ansvar på mig för du vet vad det gör med mig..

Tänk på vilka roller vi spelar, ge mig inte roller som inte är mina att spela, ge mig inte uppgifter som kommer äta upp mig inifrån och ta ansvar för din egen roll.


låt mig bara vara, lev ditt eget liv eller gör någotannat, vad som helst okej?!

PUSSS
         emmalicious


Kommentarer
Postat av: linda

vad menar du älskling? :( <3

2010-11-01 @ 20:08:23
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0