tidningskungen

har idag varit på kristallgrottan och fått goodiebag och då kom jag och tänka på det här med pressenter.
förra julen fick jag skvallertidning av min bror hur bra som helst, skönt tidsfördriv och man håller sig uppdaterad om vad som händer i världen. och det är sånt som inte står i vanliga nyhetstidningar ;)

gav även bort tidnings premuneration till min bror. det finns något för alla och vem gillar inte att läsa och bläddra i en tidning`? på bussen, på toan eller bara mysa ihop framför brasen och fly vardagen ett tag.

kan därför skarpt rekommendera http://tidningskungen.se där det finns en tidning för varje smak och till kalasbra priser. bra julklappstips btw ;) kolla bara hur poppis det är i min familj, haha :D

Cosmopolitan

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0