rain

igår var det kärt återseende med min kära linda!! :)
vi myste lite i soffan och jag fick lite paket (a) sen drog vi vidare mot tuna och skulle köpa julklappar, det hela slutade självklart med att vi handlade kläder/saker åt oss själva ;)
tog en korv av felicia på pressbyrån och sen gled vi hem till linda.
tacos, idol och te mys bjöd kvällen sen på och inte minst mysteriet på greveholm!!
hur bra är inte det liksom <3



idag vaknade jag halv nio för att åka och simma med saris! skönt sett att börja dagen och det är först nu på eftermiddagen som jag börjar känna mig trött :/ vart sen upphämtad av linda och simon på stan för att dra en sväng till västerås :)
julklapps köpt till älskling och åt köttbullar på ikea och lite småköp där också ;)

nu sitter jag hemma i mina ensamhet och spelar zuuuuuma som äntligen har börjat funka igen ;D

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: linda the best

underbart <3

2010-11-22 @ 19:37:20
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0