I´ve seen an angel cry

När vi var på kyrkogården ikväll gjorde det ont att se att så
många gravar det fanns som stod helt tomma och ensama.
Jag tycker synd om dom kala stenarna och människorna
dom representerar.
jag måste ju vara sjuk... nu ska jag börjar tycka synd om
och hjälpa dom döda också :( det är en fin tanke som vi
tänker genomföra men jag kommer gå sönder snart.

F jag önskar att du kunde se dig genom mina ögon ett tag
jag vet vad du känner och hur du mår. men jag ber dig för
din egen skull ta inte åt. Låt han inte få ut det han vill få ut
av det här! var den underbara flicka jag känner. den ärliga
trogna vännen. Du gjorde rätt, kom ihåg vad jag sagt?! hur
som helst är jag glad att du ringde mig, jag är glad att jag
fick komma och rädda dig. jag är glad att du öppnade ditt
skal lite och släppte in mig! du är värdefull för mig <3


är inte älskling här i sina kläder. tar jag på mig hans kläder och bär
han med mig i mitt hjärta ;) jag gillar din skjorta&den verkar gilla
mig med, inte sant ;D haha

dagen sög men kvällen var mycket värd. nu oth sen dejta kudden (:

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: frida

tack emma, tack för att du är du och för att jag har fått lära känna dig. jag älskar dig<3

2010-11-07 @ 13:17:26
URL: http://stinafridaa.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag är säker på att skjortan min älskar dig, jag älskar ju dig<3

2010-11-08 @ 13:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0