hang with me

torsdag;
Elin+barnen, afro med saris, mys med saris sen älskling :)

fredag;
mario kart, idolmys och tacos med min kära linda.
storsömnproblem pga kyla...

lördag;
skulle simmat med sara och karin men eftersom jag knappt
sovit gick det bara inte.. lekt med mamma på dagen &fixade
i mitt rum. känns riktigt bra nu! sen lördagsmys hos älskling.

söndag;
vaknade tidigt typ 7 och var pigg, kollade lite dh och oth.
sov någon timme mellan 11 och 12 men ändå.
harry potter, sen afro med sussan och tillslut fick jag äntligen
se beck-levande begravd. tack ann :D

idag måndag;
planen är att fixa med mina kort och sen träffa linda & mysa
hon ska få filmer och mer musik och hjälpa henne med packning
och kanske en långpromenad?! ;)

I helgen har jag bestämt att jag ska åka till pappa och sova där,
saknar han, nisse och bara allmänt att vara där.


PUSSS
         emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0