dreams are coming true

igår fixade jag klart lisas julklapp, hoppas hon kommer bli glad! <3 vill ha jul nu dock, försöker få henne att byta julklappar med mig nu snart.. men hon vill inte :/
åkte och körde afro själv och det kändes bra faktiskt. jag gillar att träna.

älskling är hemma nu igen så var skönt att krypa upp i hans famn.
var uppe halv 6 :O jag vet är lika chockad som ni ;)
körde älskling till tåget, jag skulle egentligen sovit kvar men eftersom jag ändå skulle behöva gå upp och åk ett par timmar senare kunde jag likagärna åka då.

hihi tack som fan för att ni är ni <3

min bror är i malta nu.. INTE OKEJ...
nu sömn sen köra pappa till arlanda.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0