av längtan till dig

sitter nu ute i kvicksund, jag och M väntar på att house ska börja ;D
M öppnade upp sig ordentligt för mig idag, riktigt mysigt känsla.

Vaknade vid halv tolv av att mamma ringde (älskling ringde som vanligt vid tio men jag ville sova mer)

dagen i punktform.
~åkte och bytte däck på bilen
~träffade johanna på stan, snackade lite och åt lunch
~mötte upp felicia och simmade lite i badhuset, har även köpt 12 gångerskort.
~hann pussa på älskling ett par minuter
~åkte ut till kvickan för jobb i hemsk eftermiddagstrafik
~hämta upp M och sen lillen
~lagade mat, spagetti carbonara
~spelade xbox, haha det ni ;)
~bakade kaka. helt utan recept för att vi råkade göra fel från början men den vart riktigt riktigt lyckad ändå!
~E somnade utan bråk och utan ens det minst klagande. lycka!

dagens bästa måste ändå vara min VINST på tradera, underbart!!! wooooho, happy face.

samanfattningsvis en helt underbar dag <3
tack för den kärlek du ger mig och får mig att känna, jag älskar dig.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0