2 steg från paradiset

jag känner att jag inte gillar att julia åkte ut ur paradise hotel igår, johannes gjorde helt fel val men han var väl kåt och alexandra är några grader slampigare.. så grattis till han!!

step passet igår var helt sickness jobbigt men fy vad bra det kändes efter. Alltid lite extra jobbigt men nya låtar och steg.
hämtade upp kort från mormor igår och fixat med det mest med dom fattas bara dom sista bilderna från farmor nu. linfin&tuttbecca är här för en snabbis och det är alltid lika trevligt.

älskling kom i natt och myste med mig innan han åker bort för helgen igen.
"ibland är det bra att sakna varandra lite" jaa det kanske är sant men ibland är det fan inte bra alls <3

nu tomtegröt och nörda lite serier! oth, dh&gp i mitt hjärta :)



ullared prelelmenär(stavning?!)bokat 3 december!

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0