when I look at you

sitter nu och kollar hockeyn sverige mot danmark, jag är stolt sportfåne. med evalisas hund som sällskap som förtillfället slickar mig överalt (!) .

dagen har varit så himla upp och ner, när jag vaknade hade jag sms av lina med erbjudande om barnvakt i helgen, underbart med något att göra. så nu har jag planer inför helgen också :p
fick tillbaka mattenationella och jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta?! är väl kanske dags att verkligheten kommer i fatt mig och får mig att inse att jag inte är något underbarn hur mycket jag än vill ;)

I don´t want to loose you but i can´t do this anymore. det gör så ont v att det blev såhär, jag trodde inte det om dig.. jag är besviken och det är jag inte ensam om tyvärr.

det är fler som jag är sjukt besviken på men det finns er som jag hittar tillbaka till och gillar hur mycket som helst så jag tänker hålla fast vid er :D

det står nu 3-1 till sverige och 15 minuter kvar men allt kan hända. ska snart åka iväg och träna ungarna, det var länge sen jag har varit så upptagen så känner att jag saknar dom lite grann.. någon mer jag saknar är alex!
snackade nyss med han och nivån är ungefär såhär hög;
alex- emma vet du vilket land du skulle komma ifrån om du kom från asien?
emma- nej vilket?
alex- mongoliet
emma- hahahahahahhahaha :(
emma- men du skulle komma från korea
alex- va?
emma- jaa, du är en ko som är köpt på rea, ko-rea (a)
alex- hahahahaah GAAAAANSTA!

jag är så glad att du finns!


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0