tonight´s gonna be a good night

JAG HAR PLUGGAT KLART! allt är inne och idag sätts betygen och det känns helt okej :) men bättre ska det bli, vad kan vara bättre än att dra på kryssning nu med klassen (dom som ska med i af, resten super vi åt) vi ska supa, skratta och bara umgås, awesome :D och något som gör denna dag ännu bättre är att min TANDSTÄLLNING är BORTA!!!!!


e och g är nu mera tajta än jag gillar men jag kan inte göra något åt saken, dom har valt och jag kan inte säga hur länge jag kommer stå ut för det vet jag inte.. ni vet men ändå taggar ni så varsågoda på min bekostnad.

hade en underbar natt med tjejerna i bollhuset, vi snackade, flummade, sprang runt och gosade, tjejerna förlorade dock mot föräldrarna och vet inte riktigt vad vi tycker om det? ;) innan saris skjutsade dit mig åkte jag hon och sandra ut till sundbyholm för att ha en picknick med te och frukt, vi hade totalt glömt bort att det var bal för eskil och john bauer.. så där satt vi på bryggan med filt, mjukisar och te medan balmänniskor gick fram och tillbaka runt oss fina som kunglikheter. men på fredag är det min tur :D

jag har världens bästa syster!!
ska åka om en halvtimme så måste packa nu, TAGGA :D

PUSSS
        emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0