the show most go on!

har ni någon gång funderat över varför saker och ting blir som det blir?
jag sitter här efter ett hårt tränings pass, glömde nyckeln hem så fick vända och hämta lisas, och klickar runt på facebook..
har ni tänkt på varför man slutar vara vän med en del? jag menar en del har man glidit ifrån, en del har man bråkat med och en del delar inte samma intressen och värdering som mig och pga av det är vi inte kompisar längre.. men de andra då som man inte bråkat med som man har samma intressen som och som man försöker hålla kontakten med?! vad hände där, jag kanske inte heller är bäst på att hålla kontakten med folk men jag tycker ändå det är sorligt när man bara poff slutar för ärligt talat så kan man inte sluta bry sig om någon bara sådär som man en gång har älskat.

därför undrar jag väl nu egentligen, älskade du verkligen mig?


ibland undrar jag varför jag tänker så mycket på så konstiga saker, jag antar att jag har för mycket fritid (a)
det här blir ett riktigt deppinlägg för just nu är jag så sjukt besviken och less på så himla många...
jätte gulligt att alla världen är i förhållande och jag är glad för er skull men sen när blev det viktigare än att hålla kontakten med sina vänner?! Sen när blev förhållande överhuvudtaget viktigare än vännerna?
gaaaaah jag blir så arg och samtigt kan jag inte sluta le för att jag orkar inte bry mig om er som skiter i allt och alla för kärleken jag tänker i af inte sitta och vänta på er tills ni tycker det är läge att dyka upp igen men ändå jag älskade er och kan väl inte riktigt sluta bry mig om er, så förlåt för det..

nu tänker jag duscha, kolla vänner och tänka lite till(!)

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: lotta

<3

2010-05-24 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0