spice up your life

Jag måste nog vara den ända i hela världen som får chansen att skriva en uppsats i eng B med chans att höja mitt betyg och det hela slutar med att jag skriver om sex?!

efter skolan träffade jag syster, lina och amanda :) lina skulle intervjuva mig (: kände mig faktiskt lite cool och känd. Elin och jag drog hem och bakade lite kakor, tjejerna ska få dom på söndag. och på tal om tjejerna så blir det inge bodaborg för mig imorgon.. har feber och ont överallt. känns surt att missa avslutningen men jag vill inte göra det värre och vara sjuk på kryssningen, balen och allt annat som närmar sig.

Var det någon som såg två busiga tjejer springa ut med en matkorg från coop så var det jag och elin, vi hade betalat i självsanningsgrejen och bara gick sen kom vi på att vi hade korgen och tyckte det var försent för återvändo så vi slog på stort och tog med den hem och gav till mamma. den kan komma väl till pass vid en picknick i sommar? ;)

min faster kommer inte till min student... jag känner mig besviken, sad och bortglömd. okej om dom hade haft en bra ursäkt men ursäkten var mina damer och herrer "vi brukar ju inte fira varandras födelsedagar, ni firar ju aldrig era små kusiner.." så därför kommer inte faster med familj på min student?! är student och födelsedagar samma sak? nej! vi brukar vara där när dom fyller och alltid ringa annars men nej vi köper inte presenter till varandra, dom glömde till och med min 18 års fest förra året.. det kändes surt men det här känns ännu värre.

T har också bestämt sig för att inte komma, hon ska till L.. sen när blev dom tajtare än hon och jag? jag blir så himla sad.

ska plugga mig deprimerad nu!

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

japp =) om 2 veckor är de våran tur!!! det blev lite ljusare brunt med lite ljuseffekter i =P

2010-05-29 @ 10:24:49
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: linda

hahaha skräll att du skriver om sex ;D haha <3<3<3<3

2010-05-29 @ 18:14:25
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0