let love led the way

humöret är på topp denna underbara och fina kväll!

efter skolan träffade jag, stina och jasmine det var dags för testfixning inför balen. mitt hår, min klänning och allt bara gud jag kommer känna mig som den finaste prinsessan ever ;D
det börjar kännas att skolan är påväg att ta slut och på något vis känns det både bra och dåligt.. bra för att herregud tänk känslan av att ha lyckas ta sig genom hela grundskolan och gymnasiet och sen bara står där och skriker på flaket (a) men ändå klassen, allt vårat prat i klassrummet, våra intärnskämt och allt möjligt. Jag kommer sakna allihoppa hur som helst till och med kalles torra skämt ;)

kvällen tänker jag avsluta med att göra några fler frågor i MBS det börjar dra ihop sig tidsmässigt (som vanligt) men det lär ju som vanligt sluta med att jag kollar på vänner, gossip girl eller desperate housewives.

"vi måste köpa en lupplampa så vi kan kolla våra turrburr"

PUSSS
       emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0