Jag ska slåss i dina kvarter

Slutet är nära nu och jag känner ett litet pirr i magen :) jennifer och beckabooo ska med på kryssningen också, underbart!! men ingen linda eller elin :/

Jag är i skolan en timme för tidigt?! det är inte ofta det händer, men det är väl lika bra att passa på innan skolan är över ;) vaknade av att sandra gullnöp mig i kinden, inte helt fel och somnade av saras "NEEEEEEEJ" ni är allt goa tjejer ;D till frukost, och JA jag åt frukost, fick jag sandras päronkakor med kolaglasyr inga fel där inte!

jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga jag måste plugga....

igår när jag gick av bussen var det en krock precis utanför mitt hus, två traktorer, två personbiler, två ambulanser, två polisbilar och lite senare kom bergningsbil och brandbil.. fatta hur fort livet kan ta slut nu vet jag inte om någon omkom i just denna olycka men ändå, en smäll och man kan vara borta för alltid. Det fanns en tid när jag önskade att det just skulle panga och jag var väck men förstå hur mycket man inte hunnit upplevt och gjort. träffa sin stora kärlek, skaffa barn, boende en egen inkomst och ett eget liv. Var sak har sin tid och nu är det faktiskt min tid att vara lycklig :)

- vad är det som var svart men blev vitt?
jag- MICHAEL JACKSON!!!


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

det är därför jag skaffar barn tidigt ifall något skulle hända så har jag iaf hunnit med att skaffa barn =) haha



nej man ska inte skoja om sånt =P

2010-05-27 @ 10:58:15
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0