I need a hero

KÄRLEK!!

3 och en halvtimmar har nu gått av min 6 timmars långa håltimme.. direkt när stan öppnade var jag inne på guldklimpen med mamma, det skulle köpas bh. ibland suger det verkligen att ha megapattar. jag vet att många av er tycker det är mega najs med stora bröst men ibland är det en riktigt pain in the assss. tur att mamma betalar mina bhar annars hade jag fått gå utan ^^ 
så nu har jag en perfekt bh till studenten och var även inna hos en sömmerska som finslipade klänningen lite, det blir bara bättre och bättre <3

ska försöka skriva klart en uppgift som skulle varit inne förra året?! men som jag måste göra nu eftersom betygen sätts på måndag. fast det lutar åt en pause snart, jag och sussan ska gå och köpa glass :D

halv fyra har vi även våran slutuppgift i kursen pedagogiskt ledarskap så det är mycket som knyts ihop nu hade även sista idrottslektionen ever idag lite sad men skönt att några läraren inte tycker att det är en jätte bra ide att ge alla betygsgrundande uppgift en vecka före studenten?! då undrar man ju verkligen hur dom tänker...

nu blire DAIMGLASS <3

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0