hold your dream

sitter ute i kvicksund tillsammans med oliver och maxi, ska snart åka och hämta ethan hos en kompis. dagen idag har varit lugn. blev väckt halv 8 av ethan som ville spela pokemon?! tillslut övertalade jag han att se tv så jag fick sova en timme till (a) fick imorse till frukost smaka rostat bröd med socker och kanel och det var riktigt riktigt gott faktiskt :O mycket positivt överreaskad.

igår hade vi lite fajt vid matbordet och en cykelolycka annars gled det på. När ethan väl somnade spelade jag och maxi poker. hahah och hur patetisk är jag som faktiskt fuskade mot en 11 åring i poker?!

nu ska jag åka vidare, en aning tröttare men en aning rikare :)

PUSSS
       emmalicious




Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

japp tro det eller ej men jag satt i solen och SOLADE =O bakom mitt lilla skynke med linne o kortbyxor hehe.



de finns bättre vänner =)

2010-05-23 @ 16:46:19
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0