back on track!

jag har verkligen försökt att inte bli en bloggare, skrev bara i thailand annars känns det bara som en modetrend men jag kan inte hålla mig borta!!

Det känns så himla befriande att bara få skriva av sig och skriva vad som helst..
måste i alla fall börja med att säga JAG HAR GJORT MITT SISTA NATIONELLA EVER ;D ihihihih
nu kanske jag kan började leva igen, kanske.

Har på senaste tiden kännt mig lite nere, kan bero på alla tusen saker jag måste göra eller att jag inte har en susning om vad jag ska göra efter studenten eller att jag inte har något jobb så kommer vara pankast i stan eller att jag bara inte pallar trycket med allt vad ni kräver av mig?!

Blev för någon dag sen vän med t på facebook, kändes lite moget av mig det var ju aldrig meningen att det skulle sluta såhär.. men ändå känner jag ett styng av oro och något deprimerad på att jag och du inte kunde hålla något av det vi lovat. Men jag börjar lära mig att livet innehåller en del av det, lögner. Jag kan inte bestäma hur andra ska bete sig och göra det ända jag kan kontrollera är mig själv och jag ska försöka att vara bättre än alla er.

hur som helst är det nu dags för balträning, jag och sussan ska ta en sväng om, linda kommer också :)
balen närmar sig också och jag hoppas jag blir så fin och prinsesslik som jag alltid dröm om!

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

yey! :D

2010-05-19 @ 18:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0