all or nothing

GE MIN STYRKA!!! jag har 17 sidor kvar att sammanfatta av den här förbannat sugiga dåliga kursen... den ska helst vara klar förra veckan men jag har till imorgon på mig. herrremamma det kommer aldrig gå och inte för att pressa mig mer så avgör den här vilket betyg jag får, BAJS.

jag ger i alla fall upp nu utan att ha skrivit någonting i dag, fail. ska ta på mig kläder sen åka iväg och hämta upp johanna och fara till bollhuset. ska träna ungarna sen drar jag jeny johanna karin gudrun och elin på bio. Det är sex and the city 2 som gäller, wihoooo.

nu ska jag tagga och spotta på den här boken.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

okej, om vi hade bott i uppsala hade vi tagit studenten idag =/ hur jobbigt känns inte de!!!

2010-05-28 @ 10:41:54
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0