9 mars

rosten ar langt ifran vanlig men lite mindre hemsk jamfort med igar sa det ar ju alltid nagot :p
skolan flot pa och jag fick DAIM av jocke, helt underbart!! sa himla gott :D
efter skolan akte vi in till patong med ida och julia! skulle till ett as stort varuhus verkligen sjukt stort :o jangsejlon uttalar man det man jag kan nog satta en pang pa att det inte stavas sa :p
i vilket fall kopte jag present till mamma och jenny och till mig sjalv (a)
och det basa var att vi at DONKEN!! vanlig mcdonkan!! hur gott som helst, inte for att all annan mat ar acklig men det smakad vanlig och bra!! gillart skarpt!! :D

julia hangde med hem en svang sen kom andrea forbi.. vi har sa mkt kompisar sa det ar ofta fullt hus hos oss eller sa ar dom ute efter varan ac?! svart att saga (a)

PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0