8 mars

Jag har tappat rosten..  jag som inte ens kan vara tyst och nu later jag som om jag skulle vara i malbrottet fast annu varre. ibland far jag inte fram ett ljud och ibland kommer rosten tillbaka men da valdigt upp och ner och skar sig.. YEEEY!
lovet ar slut nu ocksa, var riktigt riktigt trott sa det blir tidigt ikvall. men alla var lika trotta sa jag var inte ensam direkt :)  efter skolan var det stranden som gallde, julia joinade oss ocksa :d mycket trevligt, vagorna ar lika hoga som alltid och vi har sjukt kul. lite dodslangtan skulle nog manga saga?! vi ar ganska ensama om att bada (a)
sen var det dags for klanningarn, hade ont i magen och fruktade verkligen att dom skulle vara hemska. men dom var riktigt himla underbara :D nu ar det bara dejten som fattas annars har jag allt 8-)

vi tog med mat hem fran popeye, har blivit mer och mer lata vartefter kanske borjar vi vanja oss med sol bad varme och lyx?!
andrea kom pa besok ocksa :) skickade hem dom bada vid 8 for da skulle vi sova, var helt doda (a)
jag tror att man blir trottare desto aldra man blir, kan det ligga nagot i det?!

PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0