7 mars

sovit gott i natt, men har borjat hostat helt sjukt mycket.. jag vaknar ju inte av det som tur ar men nar jag vaknar sa kanner jag det ju (a)  aven fast vi mar lite sadar bada tva sa tyckte vi anda att vi fick aka till stranden, dar har vi fordelen med att vi inte har nagon jaana eller pia har, hade vi haft det da hade vi fatt stannat hemma :p haha

i af sa var vi nere vid tolv och var dar till tre, hann med helt sjuka vagor som vi leker i som tva barn :d riktigt roligt! kopte mig en majskolv (eller majskorv som en unge gick runt och skrek) hur gott som helst, dom grillar den mitt framfor en nar man bestaller den, mumma :D har nog fatt lite mer farg idag, snart ar det dags att ga over till olja, eller vad tycker du pappa? :D haha

pratar for tillfallet med mamma och min moster och kusiner skulle komma och halsa pa!! fy vad jag saknar dom allihoppa :( ni far krama om varandra fran mig <3

om du nu inte saknar mig sa har du sakert en anledning till det


PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0