5 mars

sov daligt och inte manda timmar dar i min sang pa sjukhuset.. har pluggat en hel del matte och last ut min bok (champange flickan) sa lite vettigt har jag ju fatt gjort aven om det inte ar det roligaste jag kan tanka mig att gora i thailand :p felicia har matt betydligt battre men vi maste sova over en natt till i af.
tog en lang dusch mot kvallen nar felicia vilade och grinade i sakert en halv timme, det bara rann. jag vet inte varfor det bara kom och rann, har haft det pa kann nagra dagar.. tror det kan vara lite fortryckte hemlangtan kanslor, har fokuserat sa mycket pa att felicia ska ma bra sa har nog trangt bort mina egna kanslor i stallet, ar nog lite av en expert pa det.. men nu har trycket lattat lite i af sa det ar skont!!

glomde sag att nar vi kom hem dar mitt i natten och sen akte innan nagon vaknat, hade vi tydligen skapat lite panik (a) dom ringde runt till alla vi kande och sprang och letade efter oss hela dagen, nar dom antligen lyckades fa tag pa oss vid tio pa kvallen ska dom precis ha akt in till polisen om dom inte fatt tag i oss :( ooopsi (a)  dom var lattade nar vi kom hem och det ar skont att dom bryr sig sa mycket, vi tankte ju inte sa langt att nagon kunde sakna oss sadar.. vi tanker ju oftast bara ett steg i taget ni vet (a)

PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0