3 mars

kan val inte riktigt saga att gardagskvallen, vart succe.. snarare tvart om. eller det beror val pa hur man ser det. vara skottar visade sig i af vara australienare (hmm inte sa nara) och vi traffade dom pa seduction dar den snygge av dom raggade for fulla rullar pa alla som gick forbi iprincip, sen bestamde han sig for att agna lite extra tid at felicia.. men superkvinna som jag ar sa raddade jag henner ur hans grepp, fast vipps sa var hon inne i hans grepp igen.. hm jag gick ivag med scott som var valdigt trevlig men valdigt ful och jag vet inte riktigt vad han forsokte med, sa efter ett tag bytte jag finger pa min ring och satte fram den i fejjan pa han och sa att jag var forlovad (a) ibland far man ta i men jag blir sa stort acklad, tror killar (dom flesta, speciellt har) verkligen att om dom ar lite snalla ett par minut sa ska vi genast ga hem och ha sex med dom :S dom behover sa tanka om!!
vi delade iaf tuktuk hem med scott och dean (den snygga) och stannade vi hotellet vid stranden sa vi tankte att vi skulle ner till stranden, det ar valdigt fint pa natten,men vips stod vi utanfor deras hotellrum.. sa in gick vi och da kunde jag inte halla mig langre utan brast ut i asgarv. nar vi val kom ut en timme senare (inget ackligt hant fran min sida i alla fall) sa var klockan strax efter 2 pa natten, och utan tuktuk i sikte sa borjade vi ga hem och det ar inte riktigt nara.. strax innan 3 var vi hemma och pa vagen hade vi da nasta blivit uppatna av en hund, vi gick dar och filosoferad var och en for sig nar det kommer en san dar hem los och forvildad hund springande mot oss i full fart och den ylade, felicia kom pa iden att sta helt stilla och ner den paserat borjade vi ga och sa fort vi rundad hornet sprang vi..

vaknade klockan atta och hur trott som helst, inte bakis bara trott!! tog taxi halv 9 till karon (dar felicias slakt ar) gick smidigt och bra, borjar vanja mig vid backarna. vi gick till minna+familjs hotellrum och lamnade lite klader infor kvallen sen halv tio motte vi upp resten och akte till kata beach den var battre tydligen :D lag och solade och badade dar till klockan fyra ungefar vart en lang dag, och brand om baksida ben och mage, attans.. nar vi kom hem fick jag bada badkar i deras rum, sa himla skont och underbar!! sen efter det fick vi sova i minna och mannes stora mjuka sang med skont tacke och kudde. ni anar inte kanslan :) efter det vart det kott igen, dagen blev alltsa bara battre och battre :D fast sen borjade f ma daligt igen :( sa vart inge kott for henne del.. kopte skor sen till mig mamma och lisa. tog tuktuk hem 11 och somnade pa en gang sen. skon, bra dag men trott!!

PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0