2 mars

vaknade klockan tolv av felicia, var vaken nagon gang i natt vid 5. sarah och johan kom hem da :p i af kakade vi och drog ner till stranden. bla himmel och stralande sol idag :D badade och solade lite mer en an timme sen tyckte vi att det var lage for en massage till (a) jag skammer verkligen bort mig sjalv men det ar jag vard (om jag far saga det sjalv)
pratade med vara ragg i dag igen, dom ger inte upp men nu har den snygga borjat prata med oss ocksa sa vi har gett med oss och ska ut och festa med vara skottar idag ( eller egentligen vet vi inte om dom ar skottar men dom har nagon konstig dialekt sa vi gissar) hahaha..
har nyss kakat jatte god mat pa popeye, sitte nu har och sen ska vi hem och vila, duscha, fixa oss och ata lite till i forebyggande syfte (a)

vi far se vart kvallen bar men vi hoppas pa succe!!
hall tummarna for oss och ha en underba kvall alla eller dag blir det val for er :p och ni maste hora av er och saga vem det ar som dor i desperate housewives, lotta glom inte...

saknar varldens basta bror, gustva wikstrom <3

PUSSS
emmalicious


Kommentarer
Postat av: ung mamma

det var han som var gift med susan.. va fan heter han! han var ett litet extra ragg till bree. skit samma kommer inte på vad han heter men de var inte bree och inte orson utan de var han den andra! =P haha

2010-03-03 @ 18:40:08
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0