17 mars

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTIS FELICIA!!!!! :D hon fick ett jatte fint fotoalbum, hemmagjort fran sverige och hon holl pa att inte oppna det forns idag, duktig flicka :)
hon har fatt en sarong och massage av mig!! nu ska vi snart fara hem och ha lite kalas med julia anna ida och andrea, lite avsked och lite kalas :D
dagens brev var fran johanna modin, LILLA PLUTTTTTEN DET VAR AWESOME, SES SNART!!! <3

men dagen borjade med att vi hade aktiviteter pa stranden som jag och f holl i. det var bla dragkamp, sandslottsbygge, vatten lekar m.m akte tillbaka till lunch och sen var det vanlig skoldag som gallde. jag och alex har blivit lite lata tror jag, vi vill umgas sa mkt med varandra sa vi hinner knappt jobba, hoppas inte maria marker nagot (a) kommer sakna sa himla manga..
usch usch usch..

hinner inte skriva mer for vi ar lite efter i schemat sa dom sitter sakert redan hemma och vantar pa oss, vi ar inte sa bra pa att halla tider :p imorgon far vi hem i af sen ses vi over ett dygn senare, gilla att thailand ligger sa himla langt bort?!

vi ses snart , ta hand om er och sakna oss nu sista dagarna, for sen blir ni inte av med oss..

PUSSS
       emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0