16 mars

redan tisdag.. idag var det stor stadning av huset som gallde. jag gled mest runt medan felicia, julia och andrea stadade! det ar som vanligt lat som jag ar!! hoppas verkligen mamma har stadat mitt rum nar jag kmr hem?! (a)

vi gick hem pa lunchen idag och rakade somna sa vi som larare kom en halvtimme sent till lektionen, lite pinsamt kanske.. Vid sju akte vi ner till stranden och sjalvklart hann vi kopa lite till, nagra klanningar och sa. motte upp maria roh maa jah daa cathrine och sarah klockan 8 for att ata avskedsmiddag, lite sad men roligt hade vi och maten var underbar!
fick varsin underbar nalle, blommor och massa kramar.

btw flagar i pannan, vilket warren kommenterat skapligt mycket idag, mm very funny guy!!
dagen brev var fran jenny och hannie NI AR BEEEEEEEEEEST ALLTSA :D

blir sa glad for att jag har sa mycket.

PUSSS
       emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0