15 mars

var trööööööööööttt när jag vaknde i morse men det var bara att upp och hoppa till skolan!!  varit varmt och försker suga in så många intryck som möjigt vill inte missa något!! allt är så vackert och bra. inga jobbiga eskilstunaproblem och gossip,

åkte ner till strande och oj vi råkade shoppa lite mer (a) var i af där med ida och julia.
fick ragg också, 10 årig thai kille kom fram och sa i like you and you like me och jag hängde på och sa okej sen sa han see you tomorrow sen gav han mig en slängpuss och jag slängpussade tillbaka!! känn på den du saris ;) haha

ett helt vanligt samtal mellan mig och felicia på stranden..
e- meh nu vill jag inte prata mer med dig så det är en vägg här
f- aha men nu gjorde jag ett fönster
e- aha men då murar jag igen det
f- nej det går inte för jag häller vatten på det innan det torkar
e- då spetsar jag ut dina ögon så du inte ser något
f- men då använder jag händerna
e- va det går ju inte du suger!!!!

AS GARV.. vi är lite konstiga men man blir knäpp av varmen och vi gillart!
nu ska vi hem och gå igenom kläder och försöka få ner det nya vi köpt och det gamla vi ska ha med hem! önska oss lycka till, det behöver vi...


PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: Sariiiz

Haha go for it! Ju yngre kille destu bättre ;D haha!

2010-03-16 @ 10:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0