14 mars

sista heldagen på stranden..
julia och anna var såklart med ;D lpg och stekte till halv 3 sen tog vi lite lunch pause och käkade på ponds jag åt såklart kyckling med cashew nötter (a) stekte någon timme till efter lunchen sen gav vi upp, det känns jämt som hela huvudet kokar man är helt varm i hjärnan om man nu kan bli det?!
vi åkte hem duschade och njöt av allt. pratae igenom resan om allt bra, pinsamt tråkigt och så vidare, ni ska få en sammanfattning så småningom ;D
vi tog gamla bettan in till strandgatan och strotade runt där, hade fått beställningar hemifrån. felicia skulle köpa aloe vera till jaana och jag skulle köpa ögondroppar mot röda ögon till pappa så vi började där sen gick vi i några affärer, hittade bla svenskt godis.. ni anar inte hur gott zoo aper och gott och blandat smakar när man bara äter äckligt thaigodis..

köpte lite mer bla till farmor och mormor nu bärjar jag känna mig rätt klar med alla inköp men vem vet jag hittar troligen lite mer har ju faktikst några dagar kvar ;p hahah.

brevet i morse var från saris!! jag grinade som en liten barnrumpa (a) vet egentligen inte riktigt varför saknar väl henne så mkt :( men snart ses vi ;D

felicia och jag låg och prade många timmar andrea kom förbi och jag och felicia kom in i någon fnissattack en av de hundra vi haft..

PUSSS
emmalicious



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0