13 mars

sov gott i natt vaknade vid 10 och segade lite, vi orkade inte skynda oss. vaknade på världens bästa sida, fick brev av karin och tiger idag. JAG ÄLSKAR LISAS BREV men nu fick jag lite kärlek från mina underbara vänner också, ser fram emot resten av breven fr¨n andra! tiger fick in allt galaxhjälte, harry potter statsminister , pullan fy jag log och fnissade hela brevet igenom. karin du vet att jag saknar dig ockå hur mycket som helst.
åkte till popeye och åt frulle, mackorna var slut annars brukar vi faktiskt äta det hemma :p vi tog oss sedan vidare till stranden och har legat där tills typ 4, olja hela dagen japp japp :D tog en massage precis innan vi skulle hem, det är ju för underbart alltså! åkte hem bytte om och sen åkte vi hit till datan.

denna vecka har jag fått höra att jag ser ut som, snobben, anja pärsson och låter som en gås?! man tackar..

alexander satt med oss ett tag, vi har svin kul , gaaaangsta, och han har sagt att han tycker om jätte mycket att jag finns för honom och så. jag blev jätte rörd och hedrad :D
ikväll ska jag och felicia mysa för oss själva, inga tjejer på besök idag ska vi njuta av vårat lyx själva och tillsammans!    om en vecka ses vi hörrni, håll ut för jag vet att ni saknar mig mega mycket ;)

btw saknar er med (a)

PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: Karin

jag älskar dig<3

2010-03-15 @ 13:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0