12 mars

idag har vickan namnsdag och jag ägnade många tankar åt dig idag jag hoppas du har det bra i himlen och att du verkligen ser hur mycket vi tänker på dig och saknar dig. jag hoppas du vakar över lisa nu ordentligt när jag är borta. även lisa har namnsdag idag stor kram till dig!!

halvdag på praktiken igen, veckorna flyger verkligen förbi och det känns nästan lite sad men det kommer alltid finnas med mig som ett underbart minne! är så stolt över mig själv för att jag är här och för att jag verkligen gjorde denna resa! duktig emma :D

PAPPA NU HAR JAG KÖPT RIKTIG COCOSOLJA OCH JAG STEEEKAR PÅ. idag var första dagen med oljan på och det tar sig, det tar sig (a) Anna kom tillbaka idag också, har varit tomt utan snusmumriken.

Lämnade stranden vid halv 4, åkte hem och gjorde lite makaroner och sov en sväng. taggade till marknaden.. våran sista ;(  vi sprang runt som galningar, ville inte missa något och vi hade skrivit lista med alla vi var tvungna att köpa! vi gick med julia anna andrea ida och emma så hela ligan var samlad!
jag köpte mest saker till mig själv faktiskt en sk till gustav också men annars kände jag att jag skulle unna mig mycket fint! (inte för att jag inte har gjort det hela resan men ändå)

Åt mat på consoai den där skumma resturangen men som egentligen är väldigt billig och mysig :)
åkte hem med andrea och jula somsläptåg, ibland känns det verkligen som att vi har en fritidsgård. visst vi tycker om dom jätte mycket men ibland vill vi bara vara vi!  lämnade tjejerna ett tag och gick in till sarah och johan skulle lämna lite paket till sarah som tack för allt. hon fick en tunika en klänning 2 armband sen fick johan en öl och 2 cider :p dom vart i af glada och vi kommer sakna dom massor när vi åker om 6 dagar nu bara...

vi slängde ut andrea och julia och tog i med hårdhandskarna och lyfte in våra överfulla väskor till sovrummet och slängde ut allt, började packa och fram för allt bli påminda om allt vi köpt (det var inte lite det) vi lyckades i af få ner det vi köpt eftersom det är iprincip bara det som ska i där och våra väskor vägde ganska precis 20 kg var så vi är stolta sen ska det ju i lite mer så lite övervikt kommer det bli men det har vi ändå räknat med hela tiden så ingen skada skedd!!

kort och gott en mycket bra dag.
jag gillar min felicia.

PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0