10 mars

8 dagar kvar nu.. borjar kanns lite konstigt, vill inte aka hem fast anda sitter jag har nu och kanner mig ratt sad for att jag langtar hem och vill hem. egentligen vill jag inte hem men det vore ju lite battra om alla jag saknar bara kom hit?! :D da slipper jag sverige men far ha er lite narmare an andra sidan jorden?! KANON JU!! :D

sa hejda till nagre elever som ska aka hem, verkligen skillnad mot svenska skolan, elever kommer och gar ratt ofta coh det ar inget konstigt i det egentligen men kanns anda konstigt.
efter skolan akte vi upp till dar julia bor for dom har pool sa vi stekte lite dar och sen efter ett par timmar tog vi moppen in och gled lite och satte oss har!

rosten ar inte tillbaka helt men den hors fast valdigt morkt.. hostar ratt mycket nu ocksa men jag har inte ont nogonstans sa skit samma :P
jag sitter i paradiset och klagar pa hosta, liksom whatever hosta ar coolt och thailand ar underbart nu ska jag sluta deppa!!

PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0