1 mars

ny manad och vi har lov :D det kan inte bli battre, vi lag pa stranden hela dagen och vid tva akte vi och skulle testa klanningarna.. jag forstar inte vart mitt oflyt kommer i fran. felicas klanning var klar och jatte jatte fin!! min studentklanning var klar och jatte jatte fin sen kommer vi till problemet med balklanningen, dom hade gjort nagot stort sa jag ropade lite panikartat efter felicia inifran omkladningsrummet och hon kommer och vrider sig av skratt. klanning hade liksom dragits upp, det som skulle sitta under tuttarna var mitt pa tuttarna och helt skumt. sa dom klippte av banden men den gick inte tt stanga heller och sa mycket vill jag lova att jag inte gatt upp pa en vecka, sen bandet under tuttarna skulle vara smalt men det hade dom glomt :s sa jag sa igen hur jag skulle ha det smalt och da visade han hur dom skulle gora men da var jag tvungen att ta i med hardhandskarna far da hade ju klanningen blivit for kort :s sa nu ska dom gora om hela :D
ingenting ska forstora min dag nar jag ska se ut som en prinsessa, fast jag har ju inte ens nagon baldejt men jag hoppas fortfarande pa mirakel tror jag...

BROLLOPET var helt magiskt... vi akte upp till bergen pa en klippspets med hela havet framfor och under oss, sarah och johan var sa himla vackra! sara hade en klanning mer at thaihallet i ljust gul och johan hade samma farg pa slippsen.. karleken i deras ogon var bland det finast jag sett!! jag och felicia tog hur manga kort som helst sa ni ska ocksa fa se sen!! det kom lite tarar och man kande sig en aning ensam, just dar just da hade det varit mysigt att veta att nagon satt hemma coh vantade pa mig!! visserligen har jag hela livet pa mig men i af just da kandes det.

och efter maten och allt gick jag och felicia till stranden och skulle ta varsin drink sen kom vi pa att felicia inte fick dricka eftersom hon korde, sa jag hallde i mig dom bada.. och sa lattpaverkad som jag ar. sa hade vi en lit for paverkad emma och hon korde helt soooolo.. hahah.

PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0