when i look at you

jag känner mig så himla less på livet just nu eller inte livet bara allt och alla.
inget ordnar sig som jag vill inget blir ens i närheten av vad jag vil.

har haft ett par bra dagar i tisdags lekte jag med becka m, sussi och felicia vi solade, spelade kubb , åt och bara umgicks jag gillar er fortfarande fast vi inte går i samma klass längre ;)
igår fyllde syster år gratttis som fan :D sara hade sovit hos mig så vi drog ut till sundbyholm med jenny, tiger och karin sen låg vi där och stekte tills tre typ då åkte jag hem för att fira kalas och äta tårta :)

idag har jag varit hos arbetsförmedlingen och lyssnat på information, usch jag vill inte bli stor. gick till mormor efter det, hon fyller idag :) åt ännu mer tårta sen åkta jag hem och nu sitter jag hos saris :D

men just nu funderar jag starkt på att bara bajkotta hela jävla midsommar.. vi skulle göra så mycket och ha det så mysigt och nu nada?! bajs på dettttta.. sara och jag ska i af ut och plocka blommor imorgon bitti sen får vi se vad det blir av det och om det blir något.

jag och elin snackade förut och jag måste säga att jag känner mig lite som du nu, don´t like the this feeling. men kom ihåg HOS TROLLEN,HOS TROLLEN!!!

PUSSS
        emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0