the final countdown

balen var alldeles fantastiskt underbar innan min bror vart för full.. men vi hade fina stunder innan ;) jag måste bara varna alla därute att inte dansa vals med mig eller gustav, det lät och såg ut ungefär såhär " vänter, vänster, vänster, vänster, runt" maten var god, sällskapet var underbar och det bästa av allt, jag kände mig som en prinsessa hela kvällen!

igår hade vi fira sandrakväll, hon fyller på studenten men vi körde lite kalas nu :) vi grillade, några söp, vi åt kakor och bara hade allmänt roligt (: jag gillar er <3 1 VECKA TILL STUDENTEN.
runt halv tio tog jag bilen ner och träffade a, det var länge sen, 13 år sen för att vara exakt så vi hade mycket att ta igen men jag hade jätte trevligt så jag hoppas på en favorit i repris inom en ganska snar framtid. efter blev det att jag åkte tillbaka till sandra och kollade in fyllekajjorna där ;) det var en glad emma som åkte hem, körde hem johanna modin också så jag var så glad så.. saknar min johanna när vi inte träffats på ett tag.

vaknade vid elva i morse och gick ut och stekte i solen, sandra kom och hälsade på mig så vi satt och snackade innan vi drog på tripp till hälleforsnäs, världens ände?! sandra skulle fira sin morfar och jag skulle äta mat och prata med min farmor, mycket mysigt och maten så god så..
drog ett varv på lager 157 men hittade bara troser och leggins men det var kanske lika bra det, är ju inte rikast i stan direkt.

nu sitter jag hemma hos sara i landet och myser med pussy och sandra :) vi har snackat om alla våra draman och försökt få lite kalrhet i saker och ting. nu ska vi åka hem, jag till pappa och sandra hem till sig.

natten kommer att spenderas med harry potter.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0