sol, vind och vatten

tänk att jag har så svårt att lägga mig och sova?! jag ska alltid göra tusen saker och sen har klockan blivit hur mycket som helst (: nu ska jag i af stänga ner datan och det är ju ett plus, ska stoppa in hörlurarna och lyssna på det jag alltid lyssnar på så här dags(mig själv).
hoppas på underbart väder imorgon så jag kan jobba på brännan även om jag leder med hästlängder över lotta, men ska man vinna kan man lika gärna göra det STORT!! kanske att årets första dopp sker imorgon också?! den som lever får se :)



godnatt pulllor.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

haha ja på torsdag så ;) för nu skjuter vi inte på de en gång till!! jag har blivit smällfet =P stor som en elefant! HAHA

2010-06-29 @ 14:21:21
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0