sjung om studentens lyckliga dar

STUUUUUUUUUUDENTEN!!
kan inte fatta, jag är så tokigt lycklig, alla som kom, alla som gjorde min dag till den bästa i mitt liv, tack som fan!!

var uppe halv 6 för att åka till champangfrukosten och om det var champangefrukost, haha tror jag svepte i mig hur många glas som helst. var hemma vid sju och sov igen till lite innan nio, upp och duscha och sen iväg och vara vi skolan igen till tio. Jag och elin sjöng våran sång och det blev succe ;) lunch halv 12 och sen upp till aulan ett och slutligen utspring klockan 2. Jag kunde inte sluta le, vad kunde lite regn göra? det här var ju min dag, mitt slut, min frihet. åkte flak till halv 5 och det är det roligaste, mest fantastiska jag någonsin gjort. Hemma väntade släkt och vänner det var så otroligt många där och jag blev så glad.
ungarna, mammas släkt, pappa släkt, vänner till familjen, lotta, örjan och johan <3

vi åt och åt och åt och fick massa bra paket ;) sen gick jag och lotta och sov mellan 20.00 och 22.00 sen drog vi till lokomotivet (lotta köpte lindas biljett) och jag tog inte min studentmössa för jag trodde inte att någon skulle ha den och hej där var jag den ända som inte hade, funny tjej... hade i alla fall en underbar kväll med framför allt lotta jenny elin johanna anton andi som jag hängde lite extra med!

kom hem vid tre och somnade fort som bara den ihihih <3
önskar att fler från klassen hade kunnat komma men vi ska ju ha reunion snart ;) hoppas jag!!!

sakta men säkert smyger jag mig på dig och du kan inte hindra mig.

PUSSS
        emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0