rock the world

jag sitter hemma hos felicia och vi har hållt på med studentmusiken i flera timmar nu med en och annan pause såklart (a) nu ska alla låtar läggas i ordning men förutom det är det rätt klart! När jag vaknade i morse läste jag lite harry och sen åkte jag och pappa in till mamma och hämtade afrika informationen som kommit till mig sen körde pappa mig hit :) 

vi ska snart börja dra oss mot stan, vi ska äta med klassen på akropolis. Jag hoppas alla kan bjuda till så vi kan ha en underbar sista vecka innan studenten.

Fick även ett samtal nyss av anki och jag ska jobba imorgon, lite cash i kassan. underbart och behövligt!


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0