reaching for heaven

hostade hela natten helt sjukt jobbigt så har inte sovit sådär mega bra och lotta du måste ringa mig snart?!
¨
vaknade elva och såg att det var sol så jag flög upp och smöjde på olja och låg ute och bara stekte till två, jag harry olja och solen, UNDERBART!! :D  sprang in och slängde i mig mat och tog bussen ner till stan och mötte upp jenny, vi skulle skriva in oss på arbetsförmedlingen..
"hej jag är arbetslös" men vi får se det kanske blir något bra av det här ändå ska i af på informationsgrej på torsdag..

och nu är jag hundvakt? hur i hela fridens namn gick detta till.. jag som inte ens tycker om hundar och när vi var ute och gick så tror jag snarare att hunden var ute med mig, men förhoppningsvis är det här bara en engångsföretelse ;)

L var nyss här också och vi pratade zambia, det är läskigt spännande men ändå någon jag känner att jag måste göra! den här chansen kommer bara finnas tillgänglig en gång sen är det försent, sen är jag gammal..
fall L inte vill med så kanske det är någon som är sugen?! jag är så öppen för förslag :D

nu favoritmat och sen grädde och jordgubbar till efterrätt <3

PUSSS
       emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0