on silent wings

nu har det hänt mycket...
imorgon är det bal och jag har fixat naglar osv idag och imorgon förmiddag och fram till vi ska åka är det hår och smink som gäller :)

igår var jag jenny karin och sara hos en fotograf och tog studentbilder, hahah vi får väl se vad det blir av dom ;) får dom imorgon någongång tror jag.. ska bli spännande att se resultatet vi tog sammanlagt över 700 bilder så något borde väl ha blivit bra (a)

Krysssningen var underbar innan det spårade, det var fajter, slagsmål och det ena och det andra.. jag klarade mig igenom det hela utan några problem! fick även med mig en hel del sprit ut så nu har jag ett litet förråd :) bilder säger mer än tusen ord

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0