mysterium

sitter och lyssnar på husarö låten, fatta att det är nästan fyra år sen vi var där?! helt sick vad tiden går fort.

har gjort så himla mycket planer nu så jag måste börja skriva upp allt tror jag. till att börja med så ska jag till parken zoo imorgon ;) hinna träffa min kusin och sen även elin hoppas jag för henne saknar jag..
sen på fredag kväll åker jag sandra och johanna i af till sandras land och leker livet och sen steker på lördagen eftersom det ska bli 32 grader varmt?! helt sick. sen åker jag till lotta i börjar på nästa vecka stannar där tills helgen och så åker jag och myser hos erica :D så här är det att vara poppis :D

nu ropar harry, tjingeling!

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0