i will always love you

Eclipse överträffade mina förväntningar med hästlängder, detta är utan tvekan den bästa av de tre twilight filmerna och troligen också den bästa film jag någonsin sett (förlåt harry, men du är också bra) jag satt iprincip hela filmen och höll sandra i handen. det var för mycket känslor åt alla möjliga håll för att jag skulle kunna klara det på egen hand. JACOB SKÄMMS PÅ DIG IBLAND! jag vet att du är olyckligt kär men va fan du gör det inte lättare eller bättre och edward sluta var en sån gentleman ta det du vill ha och ge henne inga tvivel på det du vill. BELLA jag önskar så himla mycket att jag var du! men håll dig till edward eller ge han åt mig, jag lovar att ta hand om han ;) hör av dig.

ANNA DU KMR ÄLSKA DEN LIKA MYCKET SOM JAG OCH DVS INTE SÄGA SÅ LITE HELLER!
ni ser ju hur jag skriver helt osammanhängande och stört men det är för att jag är så tokigt sprallig och lycklig, ett par timmar med min dröm man <3 det är egentligen farligt att gilla edward så mkt, jag kommer aldrig kunna få en man åt mig själv om jag ska ha så höga krav och hela tiden jämföra han med edward när vi alla vet att det bara finns en edward och han är toppen av alla män i hela världen. Jag får hoppas på det bästa bara.

godnatt nu ska jag drömma om edward edward min kära edward.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0